SECTIUNI
Prima pagina
Titluri
Autori
Comentarii
Librarii
Noutati
Articole
Cum comand
Transport si plata
Cautare avansata
Contact
Newsletter
Fa-ti cont


AUTENTIFICARE
e-mail
parola

ai uitat parola?

 
3 RECOMANDARI
Luke Sullivan - Hei, Whipple, incearca asta!
Guy Kawasaki - Reguli pentru revolutionari
Don E. Schultz, William A. Robinson, Lisa A. Petrison - Esentialul despre promotii
cei mai cititi autori
Jeffrey Gitomer
Al Ries
Jack Trout
Philip Kotler
 
Articole


BIBLIA VANZARILOR, o carte a adevarurilor din lumea vanzarilor [11-09-2006]

Cartea BIBLIA VANZARILOR, scrisa de JEFFREY GITOMER, recunoscut ca fiind cel mai bun trainer pe probleme de vanzari din lume si aparuta recent la editura Brandbuilders, este acel gen de carte care iti ofera toate informatiile si instrumentele necesare pentru a reusi. Sunt aduse in prim plan metode

[detalii]


Cercetarea de marketing sau cum sa cunosti mai bine consumatorul [10-07-2006]

In ultimii ani, exigentele si provocarile majore cu care s-au confruntat cercetatorii de marketing sunt multiple si vin din diverse directii. In primul rand, este tot mai dificil pentru cei care studiaza acest domeniu de activitate sa aleaga abordarea cea mai potrivita pentru rezolvarea unei

[detalii]


Salturi Creative - 10 lectii de advertising eficient inspirate de Saatchi & Saatchi [05-06-2006]

Mirajul lumii atelierelor de idei a atras dintotdeauna. Stand in fata televizoarelor si vizionand diverse spoturi, ne intrebam adeseori cum au luat nastere ideile ce stau la baza reclamelor respective. Cum apar de fapt campanile de advertising? Care este traseul parcurs de o idee pana sa se

[detalii]


Pozitionarea sau "asigura-ti un loc in mintea consumatorului" [21-05-2006]

In ultimul deceniu, conceptul care descrie cel mai bine traseul comunicarii de masa este pozitionarea. Intr-o societate care comunica in exces, asa cum este societatea actuala, pozitionarea poate fi privita drept solutie la eforturile companiilor de a se impune pe piata. Acest concept creeaza si

[detalii]



<   1   2  
NOUTATI
Cele 10 porunci pentru intreprinzatori

DESPRE CARTE:

Cartea de fata insoteste intreprinzatorul in toate fazele evolutiei unei afaceri. Ea consolideaza principiile teoretice cu exemple ...

[detalii...]

Cercetarea practica de marketing

Această lucrare de referinţă conţine o amplă trecere în revistă a modalităţilor avansate de cercetare pentru adoptarea deciziilor de ...

[detalii...]

 
Home | Despre Brandbuilders Grup | Intrebari frecvente | Contact | Termeni si conditii | Presa

Brandbuilders - Sambata, 21.10.2017