SECTIUNI
Prima pagina
Titluri
Autori
Comentarii
Librarii
Noutati
Articole
Cum comand
Transport si plata
Cautare avansata
Contact
Newsletter
Fa-ti cont


AUTENTIFICARE
e-mail
parola

ai uitat parola?

 
3 RECOMANDARI
Luke Sullivan - Hei, Whipple, incearca asta!
Guy Kawasaki - Reguli pentru revolutionari
Don E. Schultz, William A. Robinson, Lisa A. Petrison - Esentialul despre promotii
cei mai cititi autori
Jeffrey Gitomer
Al Ries
Jack Trout
Philip Kotler
 
Titluri

Noua pozitionare

Autor: Jack Trout, Steve Rivkin
ISBN: 978-973-88156-1-2
Pret: 50.00 RON 45.00 RON

Pornind de la principiul „Marketingul nu este o batalie a produselor in sine, ci a perceptiilor pe care consumatorii le au asupra produselor“, ...

[vezi detaliile]    [comanda]

Strategia si tactica stabilirii preturilor

Autor: Thomas T. Nagle, John E. Hogan
ISBN: 978-973-1740-09-6
Pret: 70.00 RON 63.00 RON

Problema stabilirii preturilor a devenit o prioritate pe ordinea de zi a managerilor si administratorilor de firme, ca urmare a dinamicii mediului de ...

[vezi detaliile]    [comanda]

PR cu buget restrans

Autor: Leonard Saffir
ISBN: 978-973-88156-0-5
Pret: 60.00 RON 54.00 RON

Managerii se confrunta din ce in ce mai mult cu situatia in care notorietatea brandului sau a companiei pe care o reprezinta trebuie dezvoltata si pe ...

[vezi detaliile]    [comanda]

Scrisori de vanzare eficiente

Autor: Herschell Gordon Lewis
ISBN: 978-973-1740-06-5
Pret: 50.00 RON 45.00 RON

Esti pregatit pentru redactarea unei scrisori de vanzare de marketing direct care sa iti uimeasca cu adevarat destinatarii? Care sa iti captiveze ...

[vezi detaliile]    [comanda]

VACA MOV

Autor: Seth Godin
ISBN: 978-973-1740-08-9
Pret: 40.00 RON 36.00 RON

Intr-o perioada in care suntem martorii unor schimbari economice desfasurate cu foarte mare rapiditate, se pare ca vechea abordare de business nu mai ...

[vezi detaliile]    [comanda]



<   1   2   3   4   5   >  
NOUTATI
Cele 10 porunci pentru intreprinzatori

DESPRE CARTE:

Cartea de fata insoteste intreprinzatorul in toate fazele evolutiei unei afaceri. Ea consolideaza principiile teoretice cu exemple ...

[detalii...]

Cercetarea practica de marketing

Această lucrare de referinţă conţine o amplă trecere în revistă a modalităţilor avansate de cercetare pentru adoptarea deciziilor de ...

[detalii...]

 
Home | Despre Brandbuilders Grup | Intrebari frecvente | Contact | Termeni si conditii | Presa

Brandbuilders - Joi, 29.06.2017