SECTIUNI
Prima pagina
Titluri
Autori
Comentarii
Librarii
Noutati
Articole
Cum comand
Transport si plata
Cautare avansata
Contact
Newsletter
Fa-ti cont


AUTENTIFICARE
e-mail
parola

ai uitat parola?

 
4 RECOMANDARI
Luke Sullivan - Hei, Whipple, incearca asta!
Guy Kawasaki - Reguli pentru revolutionari
Al Ries, Jack Trout - Pozitionarea
Don E. Schultz, William A. Robinson, Lisa A. Petrison - Esentialul despre promotii
cei mai cititi autori
Jeffrey Gitomer
Al Ries
Jack Trout
Philip Kotler
 

Strategia portofoliului de brand
Cum sa creezi relevanta, diferentiere, energie, parghii comerciale si claritate

Autor: David A. Aaker
Numar pagini: 430
Format carte: 13 x 20
ISBN: ISBN: (10) 973 – 87488- 8-7 | (13) 978-973-87488-8-0
Pret comanda clasica: 55.00 RON 49.50 RON
Pret comanda SMS: 10 euro + TVA
Data publicarii: 11-2006
Traducator: Raluca Andrei; Renata Nicolescu
Situatie stoc: In stoc

COMANDA PRIN SMS: TARIF 10 euro+TVA/sms

Trimite cuvantul Brand20 la numarul 7441 si primesti cartea prin posta. Numar valabil in retelele Orange si Vodafone*. Dupa ce trimiti SMS-ul vei fi contactat de editura pentru detalii legate de expeditie.*In reteaua Vodafone, costul unui SMS de raspuns este de 0,05 euro + TVA.

COMANDA PE SITE

RASFOIESTE


RECOMANDA CARTEA

Trimite editurii parerea ta despre carte

Despre carte

Strategia portofoliului de brand scrisa de David A. Aaker, autoritatea incontestabila in branding a Statelor Unite, este prima lucrare care defineste in mod explicit domeniul si structura portofoliului de brand. Sunt identificate conceptele si instrumentele fundamentale, precum si modalitatile prin care strategia portofoliului de brand poate solutiona o serie de probleme specifice strategiilor de afaceri, printre care:

• Cum sa iti pastrezi relevanta brandului, in conditiile in care piata este foarte dinamica;
• Cum sa iti diferentiezi brandul utilizand instrumentele portofoliului de brand;
• Cum sa imbunatatesti claritatea ofertelor si sa furnizezi unicitate activitatilor de construire a brandului;
• Cum sa faci ca o alianta a brandurilor sa functioneze.

“Strategia portofoliului de brand este o lectura obligatorie pentru orice companie impovarata cu branduri al caror rol si ale caror relatii au nevoie de clarificare si indrumari mai intelepte. David Aaker, cel mai original si schematic specialist in branding, a indreptat inca o data managementul de brand catre teritorii noi si incitante.”
Philip Kotler, profesor de Marketing International, Facultatea de Management Kellogg, Universitatea Northwestern


Despre autor

DAVID A. AAKER este vicepresedinte al companiei Prophet, profesor emerit de Strategie de marketing la Facultatea de Studii Economice Haas, la Berkley, in cadrul Universitatii din California, consilier la firma Dentsu, Inc. si o autoritate recunoscuta in domeniul problemelor de brand si de management al brandului.
Este castigator al Premiului Paul D. Converse pentru contributii remarcabile la dezvoltarea stiintei marketingului si al Premiului Vijay Mahajan pentru Contributii profesionale in Strategia de marketing.

Cei care au comandat aceasta carte au comandat si :

Viitorul apartine companiilor mici

Focus

2239 de secrete testate pentru un marketing direct de succes

Avon

Cum sa vinzi marilor companii

NOUTATI
Cele 10 porunci pentru intreprinzatori

DESPRE CARTE:

Cartea de fata insoteste intreprinzatorul in toate fazele evolutiei unei afaceri. Ea consolideaza principiile teoretice cu exemple ...

[detalii...]

Cercetarea practica de marketing

Această lucrare de referinţă conţine o amplă trecere în revistă a modalităţilor avansate de cercetare pentru adoptarea deciziilor de ...

[detalii...]

Publicitate
 
Home | Despre Brandbuilders Grup | Intrebari frecvente | Contact | Termeni si conditii | Presa

Brandbuilders - Vineri, 19.09.2014